Ledig imorgon

Woho! Imorgon är man ledig! Gud så skönt men skulle behöva plugga lite iaf och fixa lite hemma, som att måla.. Får kompromissa lite så att jag hinner göra två saker. Har inte orkat skriva här så mycket när skolan har börjat men får väl ta och skärpa till mig lite. Haha . Men får ta och skriva lite mer här.

Nu är det sista året kvar, så jävla skönt det är.. Men undra hur det blir sen efter skolan? Vad ska man göra? Plugga vidare eller ska man jobba ett tag? Svårt att veta nu, det kanske man får bestämma lite senare. Man fick ju inte heller världens bästa schema om man säger så, det är så mycket i varenda ämne känns det som, det är ju aldrig lugn och ro utan det är fullfart hela tiden. Det känns som att det kommer bli ganska jobbigt efter ett tag.. Men man får kämpa lite. Fast det blir nog bra.

Aja, idag så har jag iaf varit i skolan, slutade typ tolv för att en lärare var typ sjuk så man fick gå hem tidigare idag. As skönt. Sen har jag bara tagit det lugnt, målat lite och städat och vart ute. Nu så sitter jag och väntar på att syrran och mamma ska komma hem. Har fan tråkigt här hemma själv. Nepp, nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0