Torsdag

Idag så vaknade jag klockan kvart över sju och skulle egentligen ta bussen som gick 07.38 men jag hann inte.. Jag tog bussen som gick en timme senare.. Haha kan jag nånsin sluta försova mig.. Förstår inte varför jag gör det.. Jag stänger av min väckarklocka till och med i sömnen..

När jag kom till skolan så hade jag en lektion som var i en kvart ungefär (eftersom jag försov mig) och sedan hade jag FSF och sen kommunikation. En ganska kort dag alltså. Åkte hem på en gång och hela dagen efter skolan så har jag tränat på natur. Har prov på det imorgon.. När jag väl hade läst alla kapitel om och om igen så var jag tvungen att sova en timme. Det var så skönt. Så nu ska jag spendera hela min kväll på att försöka lära mig in allt.. Jag får bara hoppas att det går bra på provet imorgon..

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0