Snart ...

...blir det väl sovdags kanske.. Hmm, måste iaf tvätta bort sminket och sen gå ut med hunden och sen typ lägga mig i sängen och försöka sova.. Måste sova bra i natt, har typ försovit mig tre dagar i rad.. De är ju inte bra..Måste fan skärpa mig! Men de är så svårt när man är as trött på morgonen, och sen ringer väckarklockan, trycker på snooz knappen, somnar vidare och vaknar några timmar senare.. Man märker verkligen att de snart är sommarlov för kroppen orkar inte mer.. Nu är de dags för semester känns de som.. Haha. Längtar som fan till helgen, för att då får man sova ut. Så sköönt.. I helgen så ska jag och syrran ha myskväll på lördag.. Vi ska äta plankstek och köpa en massa gott saker för att jag tror de är eurovision på lördag.. Om de nu var på lördag.. Måste isåfall se de.. De måste man. Haha och resten av helgen består bara av sömn och slapp. Skönt att inte göra nånting. Aja, nu ska jag tvätta bort sminket!

Godnatt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0