Rastlös...

Nej! Nu orkar jag inte göra några mer läxor.. Nu får det räcka för idag.. De var för tråååkigt.. Nu kan jag ha ett gott samvete över att ha gjort lite läxor iaf.. Hihi..

Åhh, vad ska man göra? Är så jävla rastlös (ursäkta språket) men jag har så tråkigt.. Det finns verkligen ingenting att göra.. Jag orkar typ inte sitta vid datan, orkar inte kolla på tv, orkar ingenting.. Några roliga förslag på saker man kan göra idag?..

Imorgon börjar jag även klockan kvart över åtta.. Då måste man gå upp jätte tidigt imorgon.. Jag kommer vara sååå trött när jag vaknar imorgon..Fast det är skönt att vi inte har vanliga lektioner, utan vi har projekt arbete.. Då slipper man iaf vanliga lektioner.. Nånting positivt i de hela iaf...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0