Måndag igen...

Nu är det måndag igen... blää en ny vecka igen.. Inte kul.. Men snart slutar ju skolan ändå.. Det är typ bara två veckor kvar.. Gud vad jag längtar till sommarlovet!

Idag så försov jag mig.. Vaknade vid tio och kom till skolan vid halv ett. Haha men kunde inte sova så bra i natt för att det var så varmt.. Men iaf när jag kom till skolan så hade jag bara en bild lekiton som bestod av vernissage.. Det kom lite folk som tittade på allt vi hade gjort under terminen.. så det var väl kul.

Efter skolan så åkte jag och min vän Emeli hem till mig en stund, jag skulle hem och hämta lite grejer och sen åkte vi hem till Emeli och nu är vi här.. Vi ska sätta oss ner och göra en samhälle läxa.. Skit tråkigt, men vi måste..

Nepp, nu måste jag börja med läxan!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0