Idag ..

...så regnar de, Så jävla jobbigt.. Det är nog de värsta jag vet.. Haha man blir ju så blöt och sen börjar man frysa. Haha men nu är jag inne i värmen. Idag så var jag även i skolan och vi har startat ett projekt arbete, så vi har typ inga vanliga lektioner på två veckor.. Sköönt men ändå inte.. för att det är så mycket kring arbetet.. Jag hade även engelska nationella muntligt.. Det gick väl bra men var så jävla nervös.. Efter skolan så åkte jag hem, gick ut med hunden och sen träffade jag en kompis.. Och nu är jag hemma igen. Ska lägga mig i soffan och bara kolla på tv.. Börjar klockan nio imorgon så det blir liiite sovmorgon iaf.. Haha

Ha en bra dag!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0