Hej!

Igår så var jag i skolan, hade samhälle,svenska,kommunikation och bild. Så man kan säga att det var en ganska lugn dag. Efter skolan så åkte jag och Emeli till farsta, jag handlade lite smink,tröja m.m. Det var så skönt att shoppa. Haha det är nog de bästa!.. Efter farsta så åkte jag hem, och gjorde lite läxor. Var tvungen att ta tag i de nångång.. Annars blir de ju så att man skjuter upp det hela tiden..

Idag så orkade jag inte gå... Jag var så himla trött.. Men imorgon, torsdag och fredag är man ju ledig från skolan.. As skönt fast eftersom jag går på bild så ska vi på museum imorgon klockan tio till elva ungefär.. Hellre de än va i skolan.. Men nu ska jag gå ut med hunden..

Ha en bra dag!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0