Hej på er!

Idag så var jag i skolan, hade faktist nationella prov. Om jag säger såhär: DET GICK ÅT HELVETE!, jo för vet ni varför? För att det fanns två tider att komma, antingen HALV nio eller NIO. Man fick inte komma emellan. För att om man skulle komma halv nio så ville man ha extra tid om man säger så. Men det kom folk in ändå mitt i till klassrummet och läraren släpper in dom. Jag blir så suuuur. Man fick ju inte komma in sa dom flera dagar innan liksom.. Det stör faktist. Och det andra roliga är att det är några som sitter och skrattar, pratar, stör bara allmänt och mobilen ringer och läraren säger ju knappt nånting.. jag blir sååå suuur. Kommer få IG så stort på det här. Asså jag tycker det är så dåligt att det kan bli såhär, det påverkar inte bara dom. De påverkar alla i hela rummet..Fattar inte hur man tänker när man ska ha nationella. Pratar och fnissar man mitt i allt ? Förstår inte.. Snacka om idiotiskt. fy fan säger jag bara. Aja åter till dagen. Det var så jäkla skönt att skriva de där ..

Resten av dagen så hade vi en lektion efter som vi skulle arbeta våra arbeten på.. Så det var en ganska lung eftermiddag.. sköönt.. Efter skolan så åkte jag och Emeli till mig, jag ville åka hem en snabbis, ville självklart träffa alla mina djuuuur och självklart gå ut med söt hunden också! Saknar dom så mycket jämt när jag inte är hemma.. blää men imorgon ska jag sova hemma med dom. Efter att jag hade varit hemma så åkte jag och Emeli hem till Emeli och sen har vi bara tagit det lugnt.. Och de ska vi göra resten av kvällen också. Nu ska jag ut och röka lite, haha. Är riktigt röksugen faktist. Men vi hörs imorgon igen!

Godnatt!

XoXo

Nyvaken sötnos :)

Saknar min älskliing! Pussss på dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0