Tacos!

Heej!

Idag så var jag i skolan, började halv tio. Hade fsf och natur. Slutade klockan två. As skönt att sluta tidigt på en fredag. När jag åkte hem , så mötte jag min syster vid hennes jobb och vi gick ner till centrum för att handla mat till helgen. Så idag blev det tacos.. Mmm. har typ dreglat efter det hela veckan så jag fick som jag ville men det roliga är att nu när vi kom hem så märkte vi att vi hade glömt lite grejer till tacosen, så vi får väl gå ner igen.. Sån otur hade vi idag.Haha det är nästan skrattretande. Man kommer hem och hoppas att nu får man äntligen sätta sig ner och vila.. Men neej, där försvann den vilopausen. Haha aja.. får se hur vi gör.. Men sen så vet jag inte vad vi ska göra. Ska väl bara ta det lugnt antar jag. Har ingenting planerat iaf.. Men nu ska jag springa och hoppa på min syrra så att hon vaknar till liv. Haha!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0