Spendera helgen hos Emeli

Idag så hade jag skola, började klockan halv tio och slutade två. As sköönt på en fredag.. Jag ska spendera min helg hos Emeli faktist. Ska även ta med min hund dit så att han också får lite äventyr. haha .. Jag och Emeli ska titta klart på filmerna som vi har avslutat.. Det är twilight och The unborn. Får se hur dom avslutas.. Vi ska även plugga lite på svenskan och sen ska vi nog bara laga good mat och bara njuta. Det blir kul att ta med lillhunden till Emeli också. Får se hur glad han blir när vi ska åka och när vi kommer hem till Emeli.

Idag när vi kommer hem till Emeli, så ska vi laga kött med nån potatis grej (kommer ej ihåg vad de hette) och sen ska vi nog köpa något gott och ha en allmänt mysig tjejkväll! Trevligt va?

Men skriver sen när jag har kommit hem till Emeli.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0