Snart är det skola..

Jag har precis ätit frukost, ska till skolan snart. Idag är det utvecklingssamtal i skolan. Det är därför man är ledig tills man har sitt samtal. Jag har mitt samtal klockan 13.20. As skönt att ha det så sent för att då får man vila . Fast det är ganska onödigt att ha det i tjugo minuter bara och sen får man åka hem igen.. men vad ska man göra? Man måste ju få höra hur man ligger till i alla ämnen... Hoppas bara att det är positiva utvärderingar.

Resten av dagen har jag även tvättat min hund och klippt honom.. Han blev så sööt efteråt. Nu så ska jag gå ut med honom snart, sen ska jag åka. När jag kommer hem igen så ska jag storstäda. Det behövs verkligen. Sedan ska jag möta min syster i centrum så att vi äntligen kan hämta ut ett paket som innehåller våra bikinis. Sen får jag se vad jag ska göra.. Skriver sen!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0