Skolan

Jag sitter i skolan och har kommunikation som lektion..As tråkigt.. Finns inte mycket att göra på den här lektionen. Jag och min grupp håller på och göra färdigt ett arbete som är gammalt. Det är verkligen ett skit tråkigt arbete också.. Suck.
Lektionerna som jag har kvar är fritid och bild. Så vet inte när jag slutar riktigt. Får se när det blir.
Idag när jag kommer hem ska jag även lägga in lite bilder från helgen hos Emeli. Får se om det ens vart några bra bilder. Ska även åka hem och bara ta det lugnt. Äntligen är det inga läxor att göra. Nu kan jag bara gå hem och njuta. Haha. Skriver senare när jag kommer hem från skolan. Ha en bra dag!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0