Nattugglor

Jag sitter hemma hos Emeli och lyssnar på ett litet troll som sitter bredvid mig (emeli). Hon sjunger någon gammal låt från 40-talet. haha .. Mardrömmar på g.. Idag har vi faktist fått in en låt i hjärnan som vägrar försvinna.. Och det är den här låten "snälla, snälla med caroline af ugglas" som har fastnat.. ohhh det är så jobbigt.. Mardrömmar av det också.. SUCK.. Den är ju inte bra heller, då blir det ännu jobbigare..

Aja åter till natten.. Jag och Emeli är riktiga nattugglor ibland. Nu ska vi fortsätta titta på the unborn som vi fortfarande inte har tittat klart på. Vi måste veta vad som händer på slutet. HAHA fattar ingenting av filmen.. Den är helt komplicerad. Men skriver imorgon när jag har vaknat.

GODNATT!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0