Måndags mys

Idag efter skolan så åkte jag och Emeli hem till mig. Vi åt lite hemma hos mig, jag gick ut med hunden och sen åkte vi till Emeli. Jag och Emeli bestämde oss för att äta lite på restaurang för att det var längesen vi gjorde nåt tillsammans så vi gick in på en restaurang här i huddinge. Det var verkligen skit god mat, jag beställde friterade kycklingbitar med ris och Emeli beställde kyckling med currysås. Jag var verkligen nöjd, det var så gott!

Nu har vi bara tagit det lugnt hos Emeli och jag ska hoppa in i duschen snart. Måste även plugga lite till mitt prov om jag hinner eller orkar.. Haha har inte riktigt någon lust att plugga till ett prov. Får kanske ta igen det imorgon, jag lär mig ändå så fort när det gäller prov. Imorgon ska jag åka tidigare från skolan, ska på ett möte hos ett försäkringsbolag med min syster. Får se hur det går. Ska även stanna i stan sedan och shoppa lite. När man ändå är där så kan man väl passa på.
Hörs imorgon igen! Godnatt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0