I skolan..

Hej!

Sitter i skolan och arbetar med ett arbete som ska vara klart på fredag tror jag. Idag kom min vän Emeli till skolan också. Det var jättekul för att Emeli har varit borta ett tag och nu kom hon äntligen tillbaka. Har verkligen saknat henne! Ska även spendera en dag med henne idag eller imorgon. Får se vad vi planerar idag. Jag fick också reda på att svenskan imorgon är inställd, så vi ska jobba hemma idag så att vi får en sovmorgon. Det var verkligen skönt att få veta. Det blir faktist en skönare vecka, imorgon börjar jag lite senare, på onsdag börjar jag sent då också, på torsdag har vi utvecklingssamtal bara med läraren och på fredag börjar jag sent.. Så man kan lugnt säga att helgen kommer fortare än vanligt. Sköönt, helger är det bästa som finns!.

Jag och min syster ska även ha en hundspa-kväll snart. Vi planerade det igår faktist. Vi ska tvätta hundarna, klippa deras naglar o.s.v. Lite lyx måste dom också ha i livet ibland.  Tar även lite bilder på det då. Men nu ska jag fortsätta med att arbeta på mitt arbete. Kan ju inte sitta här hela dagen och inte göra någonting. Måste göra någon nytta idag i skolan. Hörs sen!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0