Hemma

Idag har jag varit i skolan och jag började klockan halv tio idag. Sköönt men sådan otur som man kan ha ibland så försov jag mig men jag hann iaf till bussen. I skolan har jag SANT vecka (sex, alkohol, narkotika och tobak) och det är kul för att då slipper man en hel vecka skola. Nu sitter man och lyssnar på teater och olika föreläsningar om allt möjligt. Roligt värre! Sköna tider har jag också, halv tio till halv två varje dag, förutom imorgon, då börjar jag halv nio istället.

När jag kom hem från skolan så kollade jag och min syrra på den här nya filmen, slumdog millionaire. Den var faktist bra, men kan vara lite långdragen ibland. Men nu har vi tagit en paus från filmen för att vi vart så trötta. Men vi tittar klart på filmen nån annan gång. Haha så typiskt för oss att alltid se halva filmen och inte hela.

Skriver imorgon igen!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0