Fredag igen

Hela den här veckan så har jag haft SANT vecka (sex, alkohol, narkotika, tobak) i skolan och det har verkligen varit jättekul. Speciellt när man gör nåt annat än bara pluggar. Den här veckan har gått så fort för att det har varit kul och för att dagarna har varit korta. Så nu är det fredag igen! SKÖNT,  men på måndag är det skola igen.. Hmm aja, så långt ska man kanske inte tänka. Den här veckan så har jag heller inte orkat skriva så mycket i bloggen, Sorry, men det är skönt att bara ta det lugnt och inte behöva tänka på något annat. Men nu så uppdaterar jag igen :)

I helgen så har jag faktist inte planerat så mycket, ska va med min syster idag iaf. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men ska möta henne i centrum senare idag. Får se vad vi köper.. Tänker ni på samma sak som jag? haha gooodiis! Mums! Sen så ska vi nog åka och sola tror jag. Imorgon så ska jag kanske träffa Emeli en stund, det ska bli kul. Sen vet jag inte hur helgen kommer se ut. Det får man se. Hörs igen senare!

XoXo

Sötnosen i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0