Äntligen fredag!

Idaag är det äntligen fredag. Sköönt! Det är faktist det enda man längtar till på veckorna. Helger är verkligen nånting som behövs för att man ska få nya krafter. Aja tänkte lägga upp lite bilder nu när jag äntligen sitter på den andra datan som har alla bilder. Det är lite bilder från när jag var hos Emeli en helg med min lilla hund. Så titta och njut! haha, kanske inte så många men bättre än inget!

Aja åter till dagen, var i skolan, hade två lektioner och det var fsf och natur. Hade prov i fsf och det hade jag ingen aning om faktist, kom till provet och var helt oförberedd. Skit jobbigt, man vill ju liksom inte få ett ig i onödan men det gick bra iaf. Tycker jag iaf. När jag kom hem så gick jag till min syrras jobb och väntade på att hon hade slutat och sen gick vi äntligen och hämtade ut våra paket som vi så länge har längtat efter. Ena paketet innehöll bikinis till oss och den andra en mobil som min syrra hade köpt. Den var verkligen skit fin, sån där typisk tjejmobil. Man får väl hoppas att den är bra på insidan också. Haha. Resten av kvällen så lagade vi tacos och så har vi kollat på let´s dance. Det var verkligen en värdig vinnare som vann! As bra ju!

Nu så ska jag ta och gå ut med hunden snart och sen så ska jag och min syrra kolla på en film. Sedan så däckar vi nog.. Eller jag iaf.. Är helt slut.. Vill bara sova och vakna sent.. Sköönt. Kan inte bli bättre!

Hörs imorgon igen!

XoXo

Bebiisen fick en ny vän hos Emeli :)

Hans nya vän ! Haha

Emeli lagar mat :) Duktig tjej! haha

Middags mys :)

Maten var såå goood

Sötnosen ska sova med sin nya vän .. Haha så söt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0