Tisdag

Woho! imorgon är det en vecka kvar till skolavslutningen, gud vad jag längtar! Sen kan man sova och göra vad man vill därefter.. förutom när jag ska jobba då men iallafall.. Sköönt ska det bli!

Idag så började jag kvart över åtta men försov mig igen.. Haha orkar verkligen inte gå upp längre.. Är så himla trött på morgonen.. Jag märker verkligen på mig själv att det är dags för sommarlov.. När jag kom till skolan så hade jag FSF och där gjorde vi inte så mycket.. Jag skrev ut mitt arbete bara och sen gjorde jag klart mitt svenska uppsats. Så nu har jag väl inga rester kvar hoppas jag..

Efter FSF så hade jag egentligen data, men dataläraren var nånstans så vi hade inte data, så vi fick vänta på engelskan och där gjorde jag min bokrapport som skulle vara klar, så nu har jag gjort det också. Gud så duktig jag är! Är väldigt stolt över mig själv!

Efter skolan så åkte jag och Emeli hem till mig en stund, vi har bara tagit det lugnt... Inte gjort så mycket speciellt. Och det är typ det enda jag har gjort idag.. Ska även läsa på lite till provet imorgon fast det gör jag nog innan jag går och lägger mig.. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen ska jag gå ut med hunden.. Sen blir det läxövning..

Godnatt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0