Tisdag idag .

Idag är det tisdag och det har varit en lång dag känns det som. Började nio och slutade fem. När man slutar ganska sent så känns det som att dagen är as lång. Men men, man ska inte klaga. Idag så har jag bara jobbat och sen när jag kom hem så åt jag middag. Efter det så satt jag med syrran och hennes två kompisar och snacka lite om allt möjligt. Det var väldigt trevligt. Sen på kvällen så gick jag, syrran och hennes kompis en långpromenad med hunden så att han fick bada lite . Det var väldigt uppskattat av hunden eftersom han älskaaaar att bada. Haha. Och jag kom hem för ett tag sen. Tänkte hoppa in i duschen snart och sen typ gå och lägga mig. Annars är jag så jävla trött imorgon och det är inte kul.

Nepp, nu ska jag duscha. Godnatt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0