Måndag!

Jag har verkligen inte haft tid eller ork att skriva här på bloggen. Men i helgen så har jag bara tagit det lugnt och bara njutit av de vackra vädret. Har legat och solat och så har jag grillat med syrran och hennes polare. Det var så gott och de var så härligt med så varmt väder. Var även ledig idag, och de enda jag har gjort är att jag har legat ute och solat. Sen när jag hade solat klart så gick jag in och plugga på mitt arbete och så nu är det klart. Gud så duktig jag är!

Nu på kvällen så kom även min vän Emeli hem till mig och hon ska sova över hos mig. Gud så busigt! och de jag och min syrra har gjort idag också är att vi har joggat. Vi har faktist gjort ett träningsschema för varje dag. Haha gud va vi är duktiga!

Nepp, nu så ska jag hoppa in i duschen!. Sen så ska jag sova så gott!

Godnatt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0