Måndag igen...

...Men ingen skola! WOHO! Såå skönt att det inte är någon skola, nu har sommarlovet börjat. Det har inte ens gått en vecka sen jag sluta och det har vart så skönt. Har verkligen njutit och sovit.. Fast på måndag så ska jag börja jobba. Fast det är roligt att jobba på en förskola, så det kommer inte vara så jobbigt.. Så länge man trivs så är det kul att jobba. När jag har börjat jobba på måndag så ska jag jobba i två veckor, sedan har jag ledigt i två veckor och sen jobbar jag två veckor igen och sen åker jag utomlands! Gud vad jag längtar! Ska bli så skönt att komma bort.

Idag så har jag inte gjort så mycket, gick upp vid nio för att jag ville hinna träffa min mamma på morgonen innan hon skulle till jobbet, det var så himla längesen jag såg henne. Men hon skulle komma efter jobbet igen, så då hinner jag vara med henne lite mer iaf. Men nu ska jag gå ut med hunden så vi hörs lite senare!

Ha en bra dag!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0