Ledig imorgon..!

Åhh imorgon är jag ledig i från skolan! Guuud så sköönt! Äntligen kan man sova ut, då slipper man iaf försova sig .. Hihi
Idag så började jag halv nio och de enda vi gjorde på första lektionen var att prata betyg med läraren.. så den lektionen var ganska seg.. Lektionen efter det, hade vi prov och sen fick vi typ sluta.. Man skulle bara stanna kvar tror jag om man hade rester men jag hade inga så jag fick gå hem.. Skönt va?..

Men jag stannade en liten stund i skolan med Emeli för att jag skulle bara lämna in några dataläxor så att jag har det gjort.. Sen åkte jag och Emeli hem till mig och det vi gjorde när vi kom hem till mig var att vi började städa. Tack för hjälpen gumman!..

Efter städningen så somnade vi båda två i min säng.. Vi var sååå sluuut. Det roliga var att vi vaknade varje halvtimme och Emeli säger att hon ska ta nästa buss, och nästa buss, och nästa buss.. Sådär höll vi på i två timmar.. Haha och varenda gång vi vakna så hade hon missat sin buss.. Haha så jäkla roligt... Typiskt oss.

Nu så ska jag bara sitta och ta det lugnt, vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0