I´m back ..

Hej på er allihopa. Nu är jag tillbaka igen. Har verkligen inte orkat skriva nånting på en vecka. Jag har jobbat min första vecka och jag är helt slut. Varje dag har jag skjutit upp att jag ska blogga. Men nu ska jag ta tag i det igen. Imorgon så ska jag jobba en hel vecka igen, sen är jag ledig i två veckor och sen ska jag jobba i två veckor igen. As sköönt, och sen ska jag ut och resa. Woho! Längtar verkligen till Egypten. Hoppas det blir en riktigt bra semester.

Men iaf, hela den här veckan så har jag inte gjort så mycket, har jobbat, umgåts med vänner och pojkvännen och sen bara tagit det lugnt. Man orkar verkligen inte göra nånting när man kommer hem. Man orkar typ bara äta och sen gå och lägga sig. Fast jag tror det är mycket för att man är ute i solen varje dag, man blir ju helt slut. Så generellt så har jag inte gjort nånting speciellt. Men i helgen som var så var jag och shoppade i fredags med syrran och hennes kompis. Har verkligen ingen aning om hur mycket man spenderade där. Jag köpte lite sommarkläder och så köpte jag en väska, lite saker till egypten. Vi åt även ute på en grekisk restaurang. Det var så jävla gott! Dit går jag igen, verkligen. Sen i lördags så åkte jag, syrran och hennes polare till stan för att vi skulle gå och vaccinera oss och sedan åkte vi och storhandlade mat.

Idag så har jag bara tagit det lugnt. Jag och syrran gick och la oss på våran tomt och solade lite. Det var så himla varmt. Man ska verkligen inte klaga. Man vet aldrig när det blir skit väder igen. Det är typ det enda jag har gjort. Men nu måste jag gå och lägga mig för att jag ska jobba imorgon.

Godnatt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0