Torsdag

Weii, snart är det tre veckor kvar till egypten. Fy vad jag längtar. Jag och syrran beställe saker från taxfree för några dagar sen, och det är då man får den här tidningen hem som man börjar längta och inse att det snart är dags att åka. Hihi, vi kommer få det så kul! Längtar som fan till värmen.

Idag så har jag inte gjort så mycket, gick upp, ut med hunden och åt frukost. Sen har jag bara legat och degat i soffan framför tv:n.. Och nu sitter jag här med datan och skriver i min blogg. Det är ju så jäkla trist väder ute så det inte är sant. Man blir ju alldeles less på det här. Man kan aldrig räkna med nåt fint väder. Man får helt enkelt bli överraskad varje morgon man vaknar... blää.. Vill bara ha sol och värme. Det är det bästa.

Nu så ska jag vänta på att min syrra kommer hem från jobbet, sen så ska vi väl gå och handla lite om vi orkar, annars börjar vi väl laga mat senare. Får se hur vi gör.

Nepp, nu så ska jag faktist ringa min mamma och se vad hon gör för roligt.!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0