Torsdag

Idag är det torsdag.. Snart har jag haft semester i två veckor och gud så skönt det har varit. På måndag så börjar jag jobba igen och då ska jag jobba i två veckor och sen blir det egypten.. Woho, gud vad jag längtar. Det har gått så fort sedan man bokade resan. Fattar inte hur det kan ha gått så fort. Men men, hoppas att dom här två veckorna går fort så att man kommer iväg nångång.

Dom här veckorna som jag har varit ledig så har jag inte gjort så mycket, har sovit ut, solat lite, bara tagit det lugnt helt enkelt. Man orkar inte göra så mycket när man kan passa på att sova ut. Idag så ska jag vänta på att min syrra kommer hem så att jag kan laga lite middag. Min mamma kommer även och hälsar på idag med sin pojkvän så det ska bli kul. Dom ska även lämna en resväska till syrran som hon ska låna till egypten. Hihi, det är nu man inser att det snart är dags att åka när resväskorna ska stå framme.

Nepp, nu så ska jag ringa mamma och fråga när hon ska komma. Ha det så bra!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0