Tisdag idag

Jag är så himla trött idag.. Har sovit ungefär 6 timmar på två dygn. Det är helt otroligt. Har inte kunnat somna tidigt på kvällarna och sen så har jag gått upp ganska tidigt eftersom jag jobbar.. Men fan, får bara ta en liten powernap när jag kommer hem efter jobbet varje dag. Haha.

Dom här dagarna så har jag bara jobbat och bara tagit det lugnt. Har inte orkat göra så mycket.. Och jag börjar typ få magont efter all längtan till egypten. Orkar inte vänta längre. Vi kommer att få det så himla kul där och jag vill bara att dom här två veckorna ska gå fort så att vi kommer till egypten snart. Ska bara njuta så mycket när jag väl är där.. Tills dess får man bara längta och drömma..

Nepp, nu är det dags för en liten powernap!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0