Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Åkersberga. Jag och syrran åkte dit i fredags för att hälsa på mamma och hennes pojkvän. Vi tog med oss lillhunden dit och han tyckte det var så kul att komma bort. Lillhunden funkade även jättebra med mammas pojkväns hund. Så det var kul. Det vi gjorde där var att bara umgås med varandra.Vi saknar ju vår lilla mamma. På fredagen så tog vi det lite lugnt, åt jättegod mat och så gick vi och badade på kvällen. Haha årets första dopp faktist. Det var lite kallt från början men sen så var det jätte skönt. Det var 24 grader i vattnet tror jag.

På lördagen så kom det lite folk hem dit för att fira min mammas pojkvän för att han fyller år på tisdag. Vi drack lite, åt en god smörgåstårta och sen när alla gäster hade åkt hem så gick jag,syrran,mamma och hennes pojkvän ner till stranden och njöt av utsikten och sällskapet. Det var riktigt roligt. Sen på vägen så garvade vi allihopa åt ingenting, så det vart ännu roligare. Haha.. Hade även med mig kameran och tog lite bilder men sån otur som man kan ha ibland så funkar min dataskärm inte just nu så jag kan inte lägga in några bilder just nu. Men dom får jag lägga upp lite senare. Men annars har det varit jättekul och jätteskönt att komma bort. Vill dit snart igen. Och nu så är jag hemma igen. Är även ledig i två veckor nu hoppas jag så det ska också bli skönt. Om det är fint väder imorgon så ska jag sola, om det är dåligt väder imorgon så ska jag sova ut. Åhh så skönt. Men men, godnatt på er allihopa!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0