Fredag

Idag så har jag bara jobbat, började tio och slutade klockan två. Efter jobbet så kom syrran och mötte mig och vi åkte till farsta för att växla lite pengar, handla lite hundmat och sedan åkte vi hem. Vi lagade lite mat och sen började vi packa litegrann. Men jag är långt ifrån klar. När jag hade packat lite så var jag tvungen att ta en liten vilopaus. Var så himla trött efter jobbet. Sov i kanske två timmar och sen gick jag upp och sen efter det så har jag bara tagit det lugnt. Jag är långt ifrån klar med packningen. Ska kanske packa lite ikväll och sen packa klart allt imorgon eller så packar jag klart att imorgon. Får se vad jag orkar.

Nu så ska jag bara sitta vid datan och kolla lite på tv. Sen ska jag gå ut med lillhunden på en promenad.

Hörs imorgon!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0