Söndag!

Hejsan!

Idag så vaknade jag och Emeli vid halv elva ungefär. Vi gick ut med hunden och sen åt vi frukost. Sedan så gjorde vi oss iordning och sedan åkte vi till Emeli och började packa alla grejer som hon skulle ha med sig till sin nya lägenhet. Så idag har vi bara packat upp allt och lagt allt på sina platser. Så nu börjar det bli lite klart iallafall i lägenheten. Va kuul :D

Nu så sitter jag här och skriver i min blogg medan Emeli fixar sina smycken på plats. Jag ska även träna på min redovisning som jag ska ha imorgon på svenskan. ussch va jobbigt.. vil inte :/ jag får bara hoppas att det blir en bra redovisning. Nu måste jag börja träna.

Hörs imorgon!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0