Måndag!

Heej!

Idag så har jag vart i skolan, började klockan kvart över åtta. Fast som tur var att jag och Emeli sov hos hennes lägenhet för att då kunde vi ta bussen som gick tio i åtta ungefär. Så skönt att man kunde sova lite längre än vanligt :)
I skolan så hade jag samhälle, Sv, kommunikation, fritidskunskap och bild. Så det var väl en helt okej dag. Fast det jobbiga var att jag slutade klockan halv fem idag (egentligen 16.50) så det är en ganska lång dag på måndagar.

Nu så sitter jag här och tar det lugnt. Ska snart hoppa in i duschen och sedan så ska jag åka hem till pojkvännen. Hörs imorgon!

XoXo


Kommentarer
Postat av: lovisa

HEJ! KOLLA IN MIN MODEBLOGG- FULLPROPPAD MED BARA DET BÄSTA! TIPS, VECKANS LOOK, HETASTE TRENDERNA OCH SÅ MYCKET MER! GLÖM INTE ATT LÄMNA EN KOMENTAR ELLER TÅ NÄR DU ÄNDÅ KIKAR FÖRBI! :)

ha det bra (:

underbar design förresten! (:

2009-01-27 @ 11:12:32
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0