Helloo!

Heej!

Igår så gick jag och min syster och handlade godis på statoil. Vi var så sugna på kexchoklad och på Malaco yummie. Yummien är så god, det är nästan så att man blir beroende av dom. *MUMS* men men efter det så kollade vi på en film som heter Material girls och den var faktist bra. :) Och sedan så gick vi och la oss vid ungefär halv ett tiden.

Idag så började praktiken igen och på måndag börjar skolan igen. Usch får panik av att en ny termin har börjat igen. Nu blir det så mycket plugg igen. JOBBIGT!  Men man får väl göra läxorna på en gång när man får dom annars blir högen bara STÖRRE och STÖRRE och det orkar man inte. Idag har jag även varit hos tandläkaren och det var jag jätte nervös för eftersom jag har tandläkarskräck. Men det gick bra sen iallafall. Och nu sitter jag här och väntar på maten och jag ser även katten ligga och snarka i sängen. Blir själv trött av att se henne. Haha



Hörs sen!!

XoXo

Haha älsklingskatten sover! :) Så sööt!

Mmm Gott!


Kommentarer
Postat av: Bahar

Hej gumman! guu va längesen!! hur mår du? / Bahar

2009-01-07 @ 20:43:01
URL: http://baharacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0