Hello!

Heej!

Idag så har jag vart i skolan, hade Sv, idrott, FSF, data och engelska. Det var väl sådär men dagen gick ju ganska segt igen. As jobbigt när det går så segt. Det känns som att det aldrig tar slut liksom . Sedan efter skolan så åkte jag och Emeli till farsta och shoppade lite. Jag handlade några tröjor , knästrumpor, hårprodukter m.m. . Det var verkligen kul att shoppa. Älskar när man kan gå och handla och kolla runt i lite affärer. Sen så åt vi i Burger king , haha vi var så hungriga.

Sen åkte vi hem, vi tog bussen och på bussen började vi prata och lyssna på det här :


Jag : Hur gör vi med utomlandsresan?
Emeli : Jag vet inte, vi måste ju spara. Vi kan ju kanske åka till gotland eller öland istället?
Då kommer vi ju utomlands iallafall?!
Jag : Emeli... *tänk*
Emeli : Åh men jag menar vi är iallafall inte i Sverige.
Jag : Emeli ... (det blir tyst)
Emeli : oj, jag menar att vi inte är i Stockholm iallafall. ERU NÖJD NU?!

Hahahaha det där var så kul. Jag undrade faktist lite om hon drev men det verkade inte som det för att hon var så inne i det. Hahaha det gjorde bussresan lite roligare iallafall.

Vi hörs!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Linda

Fortsättning följer i min blogg, för att hänga med följ gärna min blogg via bloglovin...

2009-01-20 @ 18:24:21
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0