Hejsan!

Heej!

Idag så gick jag upp lite tidigare för att jag måste börja vända på dygnet litegrann innan skolan börjar. Skit jobbigt men jag måste. Jag kommer aldrig orka gå upp på morgonen annars när skolan har börjat. Fast det som är jobbigt när man har lov är att man alltid lyckas vända på dygnet och sen är det skit jobbigt att vända tillbaka det. Men det är så sköönt att sova ut. :) Men men sånt får man ta när man har lov :p
Sen har jag också försökt städa lite men det gick ingen bra, får väl städa imorgon eller nåt. Försökte också leta lite jobb men hittade inga bra sidor. Alla jobb kräver en massa erfarenhet. Lycka till och hitta ett jobb då! :S Aja vet ni någon bra sida där det finns lediga jobb utan en massa krav på erfarenheter? :)

Nu så ska jag och syrran laga lite middag och sedan ska vi gå på en lång promenad med hundarna i det här kalla vädret. *brrr* men det blir nog skönt. Det är bara att klä på sig varmt. :p

Hörs!!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0