Hej!

Heej!

Idag så har jag bara tagit det lugnt. Gick upp lite tidigare så att jag kan gå och lägga mig tidigt idag. Jag var skit trött på morgonen, jag fick verkligen kämpa mig upp. Helt sjukt.. Men men snart börjar skolan igen och då är det bara att vänja sig liksom. Sen åt jag och syrran frukost och då kom mamma äntligen hem (hon har varit borta en vecka) och håller oss sällskap med lite frukost. Det var trevligt :)

Nu så ska jag hänga upp nya gardiner till mitt rum. Jag älskar verkligen att göra om rummet ibland. Det är sköönt med lite omväxling. :D Jag längtar tills jag ska göra om MITT rum helt och hållet. Det kommer bli kul.

Aja hörs sen!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0