God Kväll!

Heej!

Idag så har jag städat och laddat ner lite filmer. Jag har även sovit lite middag :) . Det var så skönt att sova ända tills hunden väckte mig men men sånt får man ta. :) Nu så ska jag ta ett sköönt bad med en massa bad salt och efter det så blir det nog lite kvällsmat, b.l.a te och smörgås.

Här är även lite bilder från nyår :)


Lockade syrrans hår med plattång :) 

Jag och syrran är fixade och klara för kvällen ;D

MUMS! Planksteken som jag och syrran lagade! :D

Alla taggade och klara för paaaartyyyyy!

Pose girls, POSE! haha

Skål för nyåret!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Det var en jävla rolig nyår :D längtar tills nästa nyår.



puss puss love you (L)(K)

2009-01-20 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0