Film+plugg

Heej!

Idag så har jag vart i skolan, började klockan tio. Jätte skönt att börja sent men så dum som man är ibland så somnade jag sent igår, så jag var as trött när jag vaknade. Fast trött har jag nog varit hela dagen idag. Jag hade två lektioner på hela dagen och på den första lektionen började vi med något grupparbete, skit tråkigt men sen på andra lektionen så kollade vi på film ?! :S fatta, jag hade kunnat ligga hemma och sova. ohh, ibland är vissa lektioner så onödiga. men men...

Nu så sitter jag här och tittar lite på film, pausar filmen, skriver lite punkter till min insändare så att det ska bli enklare att skriva den, trycker play, pausar igen m.m.. Jätte jobbigt. haha men måste börja med läxan nångång och jag vill ändå titta på film också.  Då får man göra på det knäppa sättet. :p Men nu måste jag fortsätta!

Hörs sen!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0