Torsdag!

Heej!

Idag så har jag vart i skolan, hade samhälle, engelska, fritidskunskap och natur. Jag började klockan 09.10 och slutade klockan halv tre. Efter skolan så åkte jag till huddinge centrum med Emeli och Jeanette för att dom skulle handla lite grejjer och sen gick vi hem till Emeli. Vi var hos Emeli en liten stund, där drack jag pensionärs te. Haha jag kallar det för att Emeli tog fram små pensionärs koppar en gång och nu får det heta pensionärs te. HAHA och sedan åkte jag och Emeli hem till mig för att äta lite middag.

Nu så sitter vi hemma hos mig och tar det lugnt. Håller på och dammsuger litegrann. Kändes verkligen att det behövdes. Haha och nu ska jag fortsätta med det och sen så ska jag hålla Emeli och syrran sällskap. Hörs imorgon!

XoXo

Sötnosen gosar under täcket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0