Måndag!

Heej!

Idag så har jag börjat klockan kvart över åtta. Hade samhälle, svenska, kommunikation, fritidskunskap och bild. Slutade klockan fem. :/ så det var väldigt jobbigt för att min natt har inte varit den bästa kan jag ju säga. Gick väl och la mig efter elva nångång och jag ser bara tiden springa iväg och iväg. Haha klockan blev kvart i två, halv tre sen halv fyra och sen tittade jag för sista gången och då var klockan kvart i FEM. När jag väl ligger och halvsover så ringer min väckarklocka klockan sex. Åhh, jag ville bara sova vidare. Men jag var ändå pigg men samtidigt helt slut men jag gick upp iallafall. Jag har varit pigg hela dagen faktist, det är nu man börjar bli trött typ. Ska ta och lägga mig i ett varmt bad och läsa nyaste numret av cosmopolitan och bara koppla av. Så sköönt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0