Lördag!

Heej!

Igår så orkade jag inte blogga för att jag var så himla trött. Jag var ledig från skolan igår för att jag hade tandläkare. Jag skulle bara ha haft två lektioner men tog ledigt för att det var onödigt att gå efter tandläkaren när det bara skulle vara en lektion kvar då. Usch, det var så läskigt att gå till tandläkaren. Jag har värsta skräcken för det, men min tandläkare är så snäll så det gick bra iallafall som tur var :) Jag skulle få en ny kallelse om ett år igen så det är skönt att man slipper det nu, så länge man inte får ont.

Sedan mötte jag min syrra i centrum och vi handlade lite mat. Det blev kycklingfilé med pommes och sås. Det var jättegott. :) Och sen köpte vi såklart lite godis och läsk. :p hehe. Efter det så tittade vi på en film som heter barnhemmet som min syrra inte hade sett ännu och den är bra. Fast ibland kunde jag inte hålla mig utan jag sa lite grejer som skulle hända. Haha jag vet men as jobbigt när man redan vet och den andra är helt inne i filmen. Haha men hon får skylla sig själv som säger att jag får säga. :D Sen så somnade vi efter två nångång. Vi var helt slut.

Idag så vaknade jag klockan kvart i nio av att syrrans hund ville gå ut. Så jag och syrran sprang ut med hundarna och sen gick vi och la oss igen. Sen efter två timmar igen så ville han ut igen.. så det vart inte någon sovdag här inte. as jobbigt men sånt får man ta när man har hund. 

Nu så har jag ätit frukost och ska börja göra iordning mig. Sedan så ska jag och syrran ut med hundarna och sen åka till farsta. Vi får se vad vi gör där. Hare så bra! Hörs sen!

XoXo 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vi tog dom imorse på våran promenad!Dom blev bra!Den lilla Texas är en dvärgpinscher/jack russel o den stora bruna Greven är en renrasig Dobermann hane;)

2009-02-07 @ 16:04:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0