Hemma!

Heej!

Nyss kom jag hem från stan. Jag och Anna gick och letade efter lite party kläder till kryssningen som vi ska åka på nästa vecka. Vi ska nämligen åka kryssning för att Anna fyller år nästa vecka och då ska vi festa! Woho va kul! :D
Vi gick runt i hela stan (kändes det som) och vi hittade fan ingenting. Jag undrar vart alla festkläder har tagit vägen egentligen. De enda jag hittade var bara vardagskläder, inte sånt man går i när man ska festa. Då ska det ju vara lite extra fint, men nej det fanns det inte. Men när vi ska gå till tåget för att åka hem så säger Anna att vi skulle gå in i en annan affär, och där hittade vi en massa fina kläder. Jag hittade en jättefin klänning som jag ska ha på kryssningen. Efter allt slit så hittar man iallafall nånting. Tur det! :)

Aja, nu så ska jag ut med hunden och sen så ska jag försöka hitta på nånting att göra. Är lite rastlös. Haha Hörs imorgon!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Malou

Söt blogg! :)

2009-02-19 @ 16:53:47
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0