Hello!

Heej!

Idag så har jag och min syster åkt till farsta. Vi köpte lite hundgodis, ben, nalle, halsband m.m. till hundarna så det uppskattades verkligen när vi kom hem. Syrran köpte även en svart hårfärg som jag nu har färgat på henne. Det vart jättefint! Det vart liksom inte helt svart utan det skiftade ändå lite brunt. Det var ett lyckat resultat. Sen så har vi även bakat en slags choklad tårta som även den vart jättegod. Haha vi måste verkligen sluta äta en massa skit.

Nu så ska jag och syrran städa lite, jag vet att det är lite sent på kvällen att göra det men vi har inget annat att göra. Vi är lite sugna på att fixa & trixa så vi får se vad vi hittar på för roligt. Hörs imorgon!

XoXo

Tårtan vart underbar !

Bus Hector :)

Sötnosen!

Hårfärgen som syrran köpte.


Kommentarer
Postat av: Linda

åh tackar,men du har ju med fina hundar en amstaff o pappillon va?

2009-02-08 @ 16:42:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0