Fredag!

Heej!

Idag gick jag upp klockan sex ungefär, var helt slut men gick upp ändå. Anledningen till att jag gick upp sådär tidigt var att jag skulle jobba. :) Det var kul att få jobba för att det är verkligen jättekul på dagis. Efter att jag hade jobbat klart så väntade jag på att min syrra skulle sluta och sen åkte vi hem, ut med hundarna och sen åkte vi till farsta och handlade lite småsaker. Haha och sen så åt vi såklart på burger king.

Nu så sitter jag här och skriver i min blogg. Har typ nästan packat klart allting jag ska ha med mig till kryssningen imorgon så att jag slipper hålla på med det imorgon. Mycket enklare att ha allting klart. Men nu så ska jag måla min naglar och lägga mig i sängen och kolla på tv. Måste ändå upp en ganska vettig tid imorgon så att jag hinner göra mig klar tills jag ska åka. Hörs imorgon eller på söndag igen!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0