En seg dag!

Heej!

På morgonen gick jag upp klockan sex ungefär, pojkvännen skjutsade hem mig och när jag kom hem så gick jag ut med hunden och sen gick jag och la mig igen. Jag var så himla trött. Jag vaknade igen klockan tolv, gick ut med hunden och sen började jag göra mig lite ordning. Jag åt frukost och sen gick jag och mötte Emeli vid centrum. Jag tog ut lite pengar och sen åkte vi och sola. Det var skönt. Man känner sig liksom lite fräschare. Efter det så gick vi och köpte lite godis. Haha det var faktist as gott!

När vi kom hem till mig så tog vi bara det lugnt. Och det har vi faktist gjort hela dagen. Haha as sköönt att man är ledig. Nu kan man bara ta det lugnt och göra vad man vill utan att vara i skolan. :) Skit skönt!

Nu så sitter jag här framför datorn och väntar på att min pojkvän ska hämta mig. Sen så ska vi nog kolla på någon film eller nåt. Får se vad vi hittar på. Hörs imorgon!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0