Jullov :D

Åhh äntligen är det jullov!! Det känns verkligen jätte sköönt. Nu kan man sova ut och göra exakt vad man vill när man vaknar och nu behöver man heller inte göra några läxoor.. Jag ska bara njuuuuta av mitt lov.

Idag så hade jag sista dagen i skolan, min klass visade våra filmer för ettorna och tvåorna och det var kul. Sen fick man gå hem, jag var hemma typ vid elva. Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta lite och kanske sova en stund?.. Hmm.. det finns inte så mycket att göra just nu..

Senare så ska jag och syrran åka och handla lite julklappar om vi orkar. Vi får se hur vi gör. Men snart måste man göra det iaf för snart är det julafton. :) Aja, ska väl ta och laga nånting gott nu.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0