Nu är jag hemma igen

Nu är jag hemma igen från egypten, eller jag kom hem igår kväll men iaf. Jag vill tillbaka dit. Det var så underbart där. En vecka var för kort tid , om man ska vara borta så tycker jag två veckor är perfekt. Då hinner man göra lite mer. Det var verkligen en underbar resa. Det var en oförglömlig resa!

Idag så vaknade jag och syrran typ vid åtta för att mamma kom hem en stund innan hon skulle till jobbet. Vi gav henne lite presenter och sen berättade vi vad vi hade gjort och allt. Sen när mamma gick så somnade vi så jävla fort igen. Jag var helt slut. Nu så håller jag på att laga mat och sen så ska jag och syrran gå ner och köpa nåt gott tills ikväll och bara kolla på tv.

Men men, nu ska jag äta.!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0