Godnatt

Ohh, måste sova egentligen men kan inte somna.. Har verkligen vänt på mitt dygn... Blää.. Hur ska jag någonsin kunna ändra tillbaka på det...?.. Jag får väl typ sova några timmar bara och sen kämpa mig upp tidigt.. Då kanske man kan garantera att man somnar på kvällen... Får typ göra så..

Idag så har jag bara målat köket, vi håller på och gör iordning här hemma.. Nångång måste man ju börja. Ska fortsätta att måla imorgon igen. Där har jag en anledning att gå upp en vettig tid iaf. Haha! Får se hur långt jag kommer med målningen imorgon. Annars får syrran hjälpa till också när hon har slutat jobbet. Annars har jag nog inga planer imorgon, vad jag vet iaf..

Nepp, nu ska jag ta och försöka sova..

Godnatt!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0