Vår väder !

Idag och igår har det verkligen känts som vår. Så jäkla skönt. Längtar bara till sommaren ännu mer. Hoppas bara att det inte kommer mer snö. Vill verkligen inte de. Vill att det ska vara såhär nu.

Idag så var jag i skolan, hade två lektioner FSF och kommunikation. Man gjorde väl inget speciellt på dom lektionerna, dom kändes nästan lite onödiga.. Hihi.. Efter det så åkte jag till farsta med Jovana, där köpte jag faktist mina skor som jag velat ha.

Idag har det även varit 1:a april. Haha har väl inte råkat ut för nåt april skämt ännu iaf, men några i våran klass lurade våran lärare iaf. Haha så jäkla kul. Hon gick på det också.. Man ska akta så att man inte blir lurad. HAHA. 

Senare på kvällen så ska jag och min syster åka och sola, sen så ska vi kanske hem till hennes kompis en stund. Får se hur vi gör.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0