Söndag ..

Vilken tur att det är påsklov imorgon, så då slipper man gå upp tidigt imorgon.. Haha va sköönt. Imorgon så vet jag faktist inte vad jag ska göra.. Får se vad man hittar på. Man får hoppas att det blir bra väder imorgon så att man kan gå ut och sola lite. Man blir ju så mycket gladare av solen.

Igår så tog jag bara det lugnt med syrran och min vän Emeli.. Vi gjorde inte så mycket faktist. Vi njöt bara av dagen. Det var ju så fint väder på dagen så jag och syrran gick en lång promenad med hundarna. Idag så åkte jag och syrran och solade lite.. Det var skönt. Och snart så ska jag träffa Emeli. Får se vad vi hittar på. Kanske tittar på någon film eller så sitter vi bara och snackar om allt och inget... Haha..

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0