Långfredag

Idag är det långfredag och imorgon är det påskafton.. Nu får man kanske passa på att äta lite extra mycket godis nu när det ändå är påsk. Igår så gick jag och syrran och handlade godis, chips och läsk . Så himla gott! Jag kan verkligen aldrig få nog av godis. Fast jag var duktig idag också. Jag och syrran var ute och joggade idag. Vi är så duktiga! Vi ska jogga på söndag igen. Hoppas bara att det är fint väder då igen.. Annars får man inte så lust att jogga ifall det regnar eller nåt..

Idag har jag även ätit lite påskmat med familjen och sen har jag bara joggat och tagit det lugnt. Jag och syrran sitter i min säng och kollar runt på nätet.. Finns ju inte så mycket annat att göra.. Några förslag på vad man kan göra?

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0